13 Nisan 2013 Cumartesi

GUBATE




          Okulda arkadaş yapıp getirmişti bizde çok beğendik ve tarifini aldık .Bugün sabah erkenden kalkıp denedim çok güzel oldu arkadaşıma gözaydına giderkende götürdüm .Tarifteki ölçüler çok geldi ben azaltarak yaptım .Arkadaşın yazdığı tarifin fotoğrafını çektim onun yazdığı gibi buraya ekliyorum sanımrım bu tariften 75 tane kadar çıkar ben tarifin 2/3 ünü uyguladım yani 6 bezi hamurum oldu ,hamurları üçer üçer gruplayıp rulo yapıyoruz bir ruloyu 24-25 parçaya bölmenizi öneririm.


Yapılışınıda fotoğrafladım sizler için.







8 yorum:

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

ismi gibi şekli de ilginç bir tarif ama çok lezzetli görünüyor, ben de deneyebilirim, ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

ismide yapılışıda değişik ama çok güzel ben beğendim ellerine sağlık.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

eline sağlık füsuncum olsada yesek olmuş harikasın maşallah arkadaşım:)))

mutfagabuyrun dedi ki...

çok beğendim canım.çok güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Olsa da yesek:)
Hiç dayanamam hamur işine...
Denemek lazım:)
Sevgiler...

reyhane dedi ki...

Çok güzel görünüyor,elinize sağlık

şule dedi ki...

denedim çok güzel oldu ben yağına 2 kaşık tahin ekledim

zeymurancafe dedi ki...

tam bu aralar yapmayı planlandıgım tarıf, ellerıne sağlık canımm nefıs gorunuyor,sevgiler..